Nowe czytniki kart pacjenta NFZ dla mMedica SCR3311
Posiadamy w sprzedaży nowe czytniki kart pacjenta NFZ, mają wyjście USB, oraz jeden slot na kartę chipową (nie wymagają karty profesjonalisty). Więcej…
Drukarka laserowa do recept
Drukarka znakomicie się sprawdzająca w zastosowaniu do wydruku recept.
Odznacza się ekonomicznym wydajnością tonerów i szybką pracą.
Więcej…Kampanie reklamowe
Boksy reklamowe
Witryny internetowe i wyszukiwarki każdego dnia służą Twoim potencjalnym Klientom. Profesjonalnie wykonany oraz odpowiednio zamieszczony boks reklamowy pozwoli użytkownikom Internetu zapoznać się z Twoją firmą.
Jeżeli zainteresowała Państwa oferowana przez nas reklama w Internecie prosimy o przygotowanie listy ok. 8 do 10 słów kluczowych, które charakteryzują Państwa firmę i dzięki którym Państwa strona miałaby pojawiać się na możliwie najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwarek. Słowa kluczowe mogą również stanowić frazy składające się z dwóch lub trzech wyrazów (np. karma dla psów). W miarę możliwości proponujemy również Państwu także inne słowa czy frazy, które naszym zdaniem będą odpowiadały działalności firmy.
Kampanie reklamowe mogą być prowadzone okresowo, tematycznie z określeniem interesującego nas obszaru. Koszty kampanii ustalane są indywidualnie po ustaleniu celów i oczekiwań poszczególnych klientów.
Na temat boksu sponsorowanego warto wiedzieć, że:
• Pojawia się po wpisaniu do wyszukiwarki słowa kluczowego
• Powiązany jest z jednym lub kilkoma wybranymi słowami kluczowymi
• Wyświetlany jest w górnej części strony z wynikami wyszukiwania (nad lub na prawo od regularnych wyników wyszukiwania)
• Wyróżnia się graficznie spośród innych wyników wyszukiwania
• Pojawia się w terminie określonym przez właściciela kampanii boksowej
Źródło: https://adwords.google.com
Odpowiednio dobrane słowa kluczowe i treść przekazu boksu są gwarancją dotarcia do Internautów zainteresowanych Twoją ofertą. Słowa kluczowe nie powinny być ogólnikowe. Należy dobrać wyrażenia opisowe, a wówczas reklamy wyświetlą się wyłącznie Twoim potencjalnym Klientom. Pokrewne słowa kluczowe należy zgrupować i dla każdej z grup utworzyć oddzielny boks sponsorowany z odpowiednią treścią przekazu. Wskazane jest, by treść reklamy boksowej była zwięzła i czytelna. Należy w kilku słowach przestawić unikalne cechy produktu/usługi, by wyróżnić je spośród oferty konkurencji. Kampanię boksową najlepiej przeprowadzić w obszarze wyszukiwarek: Google.pl, Onet.pl i Wp.pl.
Źródło: https://adwords.google.com
Odpowiednio dobrane słowa kluczowe i treść przekazu boksu są gwarancją dotarcia do Internautów zainteresowanych Twoją ofertą. Słowa kluczowe nie powinny być ogólnikowe. Należy dobrać wyrażenia opisowe, a wówczas reklamy wyświetlą się wyłącznie Twoim potencjalnym Klientom. Pokrewne słowa kluczowe należy zgrupować i dla każdej z grup utworzyć oddzielny boks sponsorowany z odpowiednią treścią przekazu. Wskazane jest, by treść reklamy boksowej była zwięzła i czytelna. Należy w kilku słowach przestawić unikalne cechy produktu/usługi, by wyróżnić je spośród oferty konkurencji. Kampanię boksową najlepiej przeprowadzić w obszarze wyszukiwarek: Google.pl, Onet.pl i Wp.pl.