Nowe czytniki kart pacjenta NFZ dla mMedica SCR3311

medkomp aktualnosci SCR3311Posiadamy w sprzedaży nowe czytniki kart pacjenta NFZ, mają wyjście USB, oraz jeden slot na kartę chipową (nie wymagają karty profesjonalisty). Więcej…

Drukarka laserowa do recept

medkomp aktualnosci HP P2055d

Drukarka znakomicie się sprawdzająca w zastosowaniu do wydruku recept.

Odznacza się ekonomicznym wydajnością tonerów i szybką pracą.

Więcej…

Kampanie reklamowe

Boksy reklamowe
adwords logo


Witryny internetowe i wyszukiwarki każdego dnia służą Twoim potencjalnym Klientom. Profesjonalnie wykonany oraz odpowiednio zamieszczony boks reklamowy pozwoli użytkownikom Internetu zapoznać się z Twoją firmą.

Jeżeli zainteresowała Państwa oferowana przez nas reklama w Internecie prosimy o przygotowanie listy ok. 8 do 10 słów kluczowych, które charakteryzują Państwa firmę i dzięki którym Państwa strona miałaby pojawiać się na możliwie najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwarek. Słowa kluczowe mogą również stanowić frazy składające się z dwóch lub trzech wyrazów (np. karma dla psów). W miarę możliwości proponujemy również Państwu także inne słowa czy frazy, które naszym zdaniem będą odpowiadały działalności firmy.

Kampanie reklamowe mogą być prowadzone okresowo, tematycznie z określeniem interesującego nas obszaru. Koszty kampanii ustalane są indywidualnie po ustaleniu celów i oczekiwań poszczególnych klientów.

Na temat boksu sponsorowanego warto wiedzieć, że:

• Pojawia się po wpisaniu do wyszukiwarki słowa kluczowego

• Powiązany jest z jednym lub kilkoma wybranymi słowami kluczowymi

• Wyświetlany jest w górnej części strony z wynikami wyszukiwania (nad lub na prawo od regularnych wyników wyszukiwania)

• Wyróżnia się graficznie spośród innych wyników wyszukiwania

• Pojawia się w terminie określonym przez właściciela kampanii boksowej

Źródło: https://adwords.google.com

 

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe i treść przekazu boksu są gwarancją dotarcia do Internautów zainteresowanych Twoją ofertą. Słowa kluczowe nie powinny być ogólnikowe. Należy dobrać wyrażenia opisowe, a wówczas reklamy wyświetlą się wyłącznie Twoim potencjalnym Klientom. Pokrewne słowa kluczowe należy zgrupować i dla każdej z grup utworzyć oddzielny boks sponsorowany z odpowiednią treścią przekazu. Wskazane jest, by treść reklamy boksowej była zwięzła i czytelna. Należy w kilku słowach przestawić unikalne cechy produktu/usługi, by wyróżnić je spośród oferty konkurencji. Kampanię boksową najlepiej przeprowadzić w obszarze wyszukiwarek: Google.pl, Onet.pl i Wp.pl.

 

Źródło: https://adwords.google.com

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe i treść przekazu boksu są gwarancją dotarcia do Internautów zainteresowanych Twoją ofertą. Słowa kluczowe nie powinny być ogólnikowe. Należy dobrać wyrażenia opisowe, a wówczas reklamy wyświetlą się wyłącznie Twoim potencjalnym Klientom. Pokrewne słowa kluczowe należy zgrupować i dla każdej z grup utworzyć oddzielny boks sponsorowany z odpowiednią treścią przekazu. Wskazane jest, by treść reklamy boksowej była zwięzła i czytelna. Należy w kilku słowach przestawić unikalne cechy produktu/usługi, by wyróżnić je spośród oferty konkurencji. Kampanię boksową najlepiej przeprowadzić w obszarze wyszukiwarek: Google.pl, Onet.pl i Wp.pl.

 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE Źródło: https://adwords.google.com

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe i treść przekazu boksu są gwarancją dotarcia do Internautów zainteresowanych Twoją ofertą. Słowa kluczowe nie powinny być ogólnikowe. Należy dobrać wyrażenia opisowe, a wówczas reklamy wyświetlą się wyłącznie Twoim potencjalnym Klientom. Pokrewne słowa kluczowe należy zgrupować i dla każdej z grup utworzyć oddzielny boks sponsorowany z odpowiednią treścią przekazu. Wskazane jest, by treść reklamy boksowej była zwięzła i czytelna. Należy w kilku słowach przestawić unikalne cechy produktu/usługi, by wyróżnić je spośród oferty konkurencji. Kampanię boksową najlepiej przeprowadzić w obszarze wyszukiwarek: Google.pl, Onet.pl i Wp.pl.